Dnmzzeda Pamuk Geçen hafta ikili taramaya gittim sonuçlar için perşembe gideceğiz cinsiyet belki o zaman söyler ☺️☺️
Filizsz Pamuk benim 14 haftamda kıza benzetti ama bacakları kasilmisti kordon vardi önünde icimden hep erkek geciyor bilemiyorm carsmba gidecem hayrilisiyla bi yanilma olur ins kızım var bide oglum olsa tabiki sağlıklı hayırlı evlat olur umarm
Dnmzzeda Pamuk Her hafta yeni bi heyecanla gidiyoruz ☺️☺️ detaylı taramaya kadar söyleseler de orda tam net oluyor diyorlar da yine de duymak istiyoruz
myangelson Pamuk yaa genelde anne ne hissederse çıkıyor benim öyle olmuştu ama çevremdeki herkes de aynı hissediyordu 🤭
Anonim1m myangelson vallahi ben hep erkek hissediyordum rüyamda bile hala erkek görüyorum ama kız bebekmiş benim cinsiyetini yeni gösterdi arkası dönüktü hep
Sevoss16 Benimde 15+3 10 haftalıkken erkeğe benziyor dedi 14 haftalıkken de kıza benzetti net birşey söylemedi
myangelson Pamuk amin canım benim🤲🏻🌷 yaa seni çok iyi anlıyorum benim de içimde hep erkek isteği var ama daha hamile kalmadan bile önce kızım olacak gibi hissediyorum 😊
FatSon9993 Pamuk Allah izin verirse perşembe öğreniriz diye düşünüyorum eğer ki öğrenemez isem bir ay bekleyemem bu randevuyu say say anca bitirdim 🤭🤭