Erken doğum yazınca daha bir küçük bebiş sandım korkma inşallah benim iki pramaturem var şuan ki gebeliğim 19 haftalık kasılmalarım var siz düşünün kilosu maşallah iyi inşallah sağlıcakla gelir ve kucağına alıp evinize dönersiniz benim biri 32 de biri 34 de geldi eve alıp geldim 3 kilo uzeriydiler ve birde erkenden yatırıp ciğer geliştirici falan yapmışlardı diye seninde haftan gayet güzel.