Bircan-2 Birbebishikayesi inşallah sağ salim çıkarlar içini ferah tut canım bebeklerimize kavuşacağız Allah’ın izniyle
Pinar0808 Birbebishikayesi Allah tez zamanda kavuşmanızı nasip etsin.bebeğinizin haftası güzel kafanıza takmayın.normal mi sezaryen mi oldu ve neden erken doğdu
Birbebishikayesi Pinar0808 teşekkür ederim sezeryan oldu doktorum alttan muayene etti birden doğuruyorsun dedi kanamam falan oldu açılmam da vardı 5 cm