Pamuk ben doğumdan sonra lohusayken çok yoğun kanama yaşıyordum ozeldeki doktorum da hastanede yoktu hastaymis devlete git acil bir durumsa müdahale edilsin dedi ertesi gün bana gel dediler. Gittim yuzume bakmiyorlar asistan doktor ağzını burnunu egiyor konuşurken kanamam çok var tansiyonum yükselmiş Allah Allah kanama varken tansiyon düşmesi lazım seninki çıkmış diyorlar tepkiye bak. Bizlik bir işin yok norolojiye git dedi gönderdi. Kendime geldiğim zaman baktim hamileyken o 2 kere denk geldiğim doktor orada dedim neden hiç tedavi uygulamiyorsunuz hamileyken 2 kere geldim buraya size 2sinde de doktor olduğunuz halde başıma gelenleri anlayamadiniz ve doğum sancısı çektiğimi farketmediniz belki de sizin yüzünüzden erken doğum yaptım bebeğimi kaybettim diyorum yok doğum sancısı olsa anlardik falan diyor dedim nst bağlama gereği bile duymadınız demek ki gerek gormemisiz falan birşeyler diyor bana delirdim ya