denizgurbuz kız nerdeyse doğumun gelmiş nasıl bilmezsin🙈😅 ben nişanım geldi sanmıştım hafif pembe kanamam olmuştu sonra sancıları bekleyim dedim bildiğin regl gibi kanamam olmaya başladı. Bizde korktuk hemen hastaneye gittik yatışım yapıldı, usg ve nts ile kontrol edildi herşey normal korkma dediler ben öyle 3gün yattım 3gün boyunca kanamam devam etti ve sürekli nts ve usg ile takip edildi ama nts de doğuma yeterli kasılman yok diyorlardı, herşeyde yolunda o yüzden bekliycez dediler. Bu arada düzensiz sancılarım vardı yani ara ara geliyodu sancılarım. 3günün sonunda düzenli sancılarım başladı takip ettim 10dk ya bir sancı gelince ve artık nefesimi kesiyodu sancı girdiği an, ve sancı girdiğinde ben hemen çömeliyodum yani zor oluyor ama açılmam olsun diye yapıyordum ve ntsye aldılar düzenli sancıların başlamış dediler sonra açıklıga baktılar 3cm açılman var dediler sonrası da anlattığım gibi devam etti, sancılar iyce sıklaştı ve açılmam da ilerledi bu sayede. Lavmanda makattan verilen bi ilaç🙈 bağırsakları boşaltmak için. Doğumu kolaylaştırsın diye. Onu aldıktan sonra bi 5-10dk bekleyip tuvalete gitmen gerek ama o kadar bekleyemiyosun hemen bağırsakları bozuyor ve afedersin tuvalete gidip çıkarıyorsun. Ve o ara ben heyecandan stresten çokta istifar ettim. Bağırsakta midede boşaldı anlyacağın ve öyle halsiz bi şekilde doğuma girdim ama şükür üstesinden gelebildim doğdu yavrum ondan sonra şükür🙏 hep 3sayısı vardı o hafta hayatımda. 3gün kanama sonrası 3cm açılma ondan 3saat sonrası 9cm açılma ve ondan da 3saat sonrası da doğum, ayında 31ydi😅 bol 3 sayılı bi doğum maceram olmuştu🤭😁