denizgurbuz regl sancisiyla alakası yok 🙈herkesin acı eşigi başka o yüzden yorum yapamam 🙈☺️ ama iyi ki de ilk kızımı normal dogurmusum.22 yaşında anne oldum.o kdr saat acıya rağmen dogumdan yürüyerek çıktım.hicbir şekilde ağrim olmadı.hic dikisimde olmadı.dogumdan sonra çektiğimiz acılar unutuluyor 😍şimdi ikinciye hamileyim,üzerinden 10 sene geçti 🙈 Allah kısmet ederse onu de normal düşünüyorum 🙏