denizgurbuz ay korkutmak için yazmadım ya aksine rahatlatmaktı amacım. İnan lavmanda bişey yok. Bi tüp sıvı ya da jel gibi bişey, onu makattan sıkıyorlar bişey olmuyor bi zorluğu yok. Hemoroidtede yapılmasına engel değildir bence. Valla normal doğum olsun sezaryen olsun hangisi senin ve bebeğin için hayırlısı ise o olsun, temennim sağlıkla yavrunu kucağına alabilmen🙏❤️ ama normal görünüyorsa doğumun bence hiç korkma normali denesinler. Tabi insan deneyimlemediği bişeyden korkuyor nasıl acaba diye ve etrafından olumsuz doğum hikayeleri dinlerse ondan da gözü korkuyor seni çok iyi anlıyorum bende endişelenip korkuyordum ama hani o doğum sancısına aynı anda bilmem kaç kemiğin kırılması ya da kalp krizi etkisiyle aynı diyorlar ya bence alakası yok, abarttıkları kadar yok yani benim deneyimlediğim şiddetli regl sancısı gibiydi. Tabi herkesin acı eşiği de farklıdır ama yine diyorum inan o kadar korkulacak bişey yok. Tamam yine kolay değil ama ben doğumdan sonra bu muymuş ya doğum dedim inan ki. Doğum sırasında Çok kan kaybetmeme rağmen, plesentamın çıkmamasına rağmen ve kesi atılmasına rağmen. Bilmiyorum ya ben çok dayanıklıyım ya da dediğim gibi çokta aman aman korkulacak bişey yok. Ki zaten Allah o gücü sana veriyor emin ol güzel anne🥰🌸😘