Blackkcat _arzutasci ben de hep böyle öğrendim ama adetten baya önce,seninkide belli oluyor ama, ben görüyorum hakkında hayırlısı olsun,ben de yerimi alayım diğer yapacağın test için😌
Annetubiss _arzutasci benimde böyleydi. Bu testler zaten regl geçtikten sonra daha net gösteriyor erken gebelikte böyle silik çıktı benim kan verdim hemen belli olmuştu gun içinde 💚
Deletedmon_98 Annetubiss merhaba benim de test yapasım var ama regl başlamadan bir gün önce mi yapılması gerekir yoksa regl bittikten sonraki gün mü
Sibel_72 _arzutasci ben erken gebelik ile 6 gün öncesinde aldım 2 tane yaparak 🥹 o gün hala aklımda darısı sizin başınıza o testler çift cıksında güvenmek için kan vermek lazım
Halilesma _arzutasci benim de böyleydi bir gün sonra test verdim 27 çıktı 😁😁 yani çok çok düşük betada bile gorunuyormus tesette demekki 🤭 aaa diğer testinizde net çıkmış çok sevindim hayırla alın kucaginiza inşallah gozunuz aydın 😍😍😍😍😍
Bllackrosie _arzutasci çok sevindim canım 🥰❤️ sağlıcakla huzurla mutlulukla kucağınıza alırsınız miniğinizi inşallah 🥹🫶🏼
_arzutasci Bllackrosie inşallah bi kaç gündür hafif bi baş dönmem vardi ve mide bulantı şuanda bullaniyor ama bana mi öyle geliyor yoksa gercekten mi bullaniyor bilemedim
Bllackrosie _arzutasci sana öyle gelmiyordur kuzum. Ben adetime 3-4 gün kala yaptım öncesinde koku hassasiyeti e bundan kaynaklı bulantı ve çok baş dönmem olduğu için şüphelendim veee şüpheler doğru çıktııı😂😂❤️
_arzutasci Bllackrosie ay ay ay masallaaahhh hayilrisi olsun insallah allah bagislasin benimle paylasirmisin cinsiyetini 😬😬😬🥹🥹🥹