_arzutasci Bllackrosie ay ay ay masallaaahhh hayilrisi olsun insallah allah bagislasin benimle paylasirmisin cinsiyetini 😬😬😬🥹🥹🥹
Bllackrosie _arzutasci çok teşekkür ederim gülüm❤️ tabiii ki paylaşırım🌸 günler geçmiyor dört gözle bekliyorum🐣🥹
1prensesannesi__ _arzutasci tebrik ederim canım ilk testinde de gölge görmustum bir gun onceki post olunca yorumlari okuym dedim erken testte de cikmis hayirli olsun saglikla kucagina al jnsAllah 🤲🏻🥰
_arzutasci Bllackrosie ay gel sen onu bana sor bekle bekle bekle yok gecmiyor ama senin beklemen yine bi baska 🌸🌸🌸🌸🌸
Bllackrosie _arzutasci bilmez miyim oda ayrı bi tatlı bekleyiş🐣🫶🏼 Sağlıcakla gelsinler de gerisi mühim değil bekleriz❤️
_arzutasci Bllackrosie selam canim bügün kan verdim bügün adet olmam gerekiyordu sonucum 17.7 cikti kimyasal diye korkuyorum :(
Hicran57 _arzutasci valla ne güzel belirgin çıkmış. Sağlıkla ilerlesin inşallah kan testi verdiniz mi
_arzutasci Hicran57 amin insallah yarin vericem bügün cok midem bullaniyor cok afedersiniz lavaboya bile zorla gidiyorum
btlsmh erken gebeliktede cikmis ne guzel tebrik ederim ederim o silik çizgi bosuna cikmazdi zaten 🙂 kan testiniz kac cikti bol bol dinlenin tutunma zamani
babymomyy _arzutasci hayırlı olsun çok sevindim sizin adınıza 🧡 hiç endişe etmeyin bende 24 le öğrenmiştim şuan 3 yaşında teyzem 11 le öğrendi şuan 8 aylık hamile güzel bakın güzel olsun sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🧡🌼