Ben normal doğum yaptım evet ilk başta acı çekiyoruz ama sonrasında hiçbir iz hiçbir acı kalmıyor bebeğim 35 günlük oldu eski Halime döndüm hiç doğum yapmamış gibiyim Allah’ıma çok şükür ben de sizin gibi ilk gebeliğim ve çok korkuyordum normal doğumdan devlete doğum yaptım özelde olsa belki şu an isteyerek isteyerek sezeryan yaptıracaktım devlette isteğe bağlı yapmıyorlar
Şu an iyi ki normal doğum yaptım diyorum hiç pişman değilim