denizgurbuz Anneadayiii__ ben hala tuzlulardan turşulardan devam ediyorum tatlıyla çok aram yok te ekşiyi doğur Ayşe’yi mantığına göre kızım oluyor 😂
aysegullozdm Anneadayiii__ hiçbir tatlıyı sevmiyorum desemmm 🥱😂Gebelik öncesi bayağı severdim şekerli şeyleri şu an tuzlu şeyler zaafım 🥱🥱
EceSB Ben bir tatlı delisi olarak, hamileliğim başladığından beri meyve dışında doğru düzgün tatlı yiyemiyorum. Hiç canım çekmiyor. Çok ilginç geliyor. Ben tatlısız duramazdım oysa ki.
LavinsMom Anneadayiii__ hic ayirmam hepsi benim evlatlarim der gecerim 😄 hamilelikten oncede tatli bagimlisiydim. Sonra hamileliyin 14 haftasinadek agzima bir tek bile tatli alamadim cok uzuluyordum tatlidan tiksindigim icin. Ama simdi eski formuma geri dondum 😄
Yigit_Yagiz_Moms yorgunanne_ yok erkek. İlk çocuğum da erkekti. Onda da tatlıdan tiksindim hep tuzlu yedim
Avril Anneadayiii__ fıstıklı dürüm 😂 ayyy şimdi bile canım istedi Antep fıstığı içeren her şeyi çok istedi canım gerçi babama Antep fıstığı dök onu bile yerim modunda geçti hamilelik 😆
Ozge412529 Anneadayiii__ hamileliğiminden önce tatlıya zaafım vardı hamile olduktan sonra ekşi ve tuzlu şeylere yöneldim limonu hergün tuzlayıp yerdim daha yeni tatlıya geri başlamışken su fazlalığından meyve ve tatlı herşey yasaklandı şekerim olmamasına rağmen 🤦🏻♀️ Çok canım çekiyor ama yiyemiyorum🥹
denizalismom Anneadayiii__ hamilelik boyunca hiç tatlı yemedim 🙄 kaç kere yedim kustum 🤷🏻♀️ 15+3 haftalığım.
Aybarssmom_ Hepsi benim bebeklerim gibi valla sevmediğim yok ki 🤣🤣🤣 ama en çok dondurma ve baklava yedim
Tusse18 Anneadayiii__ ben bu ara nestlenin çikolata gofreti var ona taktım delircem kutu kutu yemek istiyorum 😮💨
Gezenlady Anneadayiii__ sütlü tatlıları seviyorum bende pudıng sütlaç tavuk gögsü off olsada yesem şimdi 🤦🏻♀️
Ayshe19 Anneadayiii__ sürekli tatlı yemek istiyorum son haftalardayım 37 Perşembe doğumum var ama kendime hakim olamıyorum hep tatlı yicem çikolata mesela doymuyorum asla 😂 napacam 🥲 herkes mi böyle bir ben mi böyleyim