Memuranne2 Anneadayiii__ tatlı yiyemiyorum sadece tadelle çikolatalı zar zor bebeğim hareket etsin diye
Canann1601 Anneadayiii__ inanmazsınız belki ama 26+5 im hiç tatlı yemedim ve hiç canım cekmedi. Kızım oalcak ilk aydan bu aya kdar hep ekşi istiyor canım uyanır uyanmaz limon yediğimi bilirim 😂
Canann1601 Derinnmom ben de öyle. Zaten normalde de ekşi seven biriyim. Hamileliğimin ilk başlarından bu zamana kdar hep ekşi yedim sabah uyanır uyanmaz canım limon çekiyordu erik çekiyordu 🤣
Sema166 Anneadayiii__ Yazsam canı çeken olur belki hakkınızı helal edin gözümü kapatınca künefe geliyordu aklıma of Allahım 🥲
Nesaras 5 aylık ben daha ağzıma Tatlı sürmedim 😬 hamilelik öncesi de tatlıyı hiç sevmezdim şükür hamilelikte öyle geçiyor 😬
Amanguzelyavasyuru Anneadayiii__ doğuma 1 ay kalmıştı her gün ALBENİ çikolata yiyordum takmıştım o çikolataya😅
Derinnmom Canann1601 ayy valla bende aynı senin gibiyim 😂😂 dolapta ekşi elma biterse kıyamet kopar bi de her akşam kivili böğürtlenli limonlu dondurma yiyorum 😂 bebeğimde kız bu arada 😂