melteW Anneadayiii__ benim ikinci hamileliğim tatlıdan tiksiniyorum ilk deli gibi tatlı yedim bunda asla yiyemiyorum midemi maf ediyor
Anneadayiii__ melteW benim ilk gebeliğim şimdilerde tatlı yiyorum ama hafif hafif yoksa bende kusuyorum
denizgurbuz Anneadayiii__ ben hala tuzlulardan turşulardan devam ediyorum tatlıyla çok aram yok te ekşiyi doğur Ayşe’yi mantığına göre kızım oluyor 😂
8mucizem8 Anneadayiii__ tatlıyla dondurmayı bir arada yemeyen Maraşlı mı olur kız tabikide öyle yapıcaktım 🥰
dodu0207 Anneadayiii__ ayrım yok hepsi benim bebeğim 🤣 hamilelikten önce de şimdide hepsini seviyorum 😂
AsyaCngz55 Anneadayiii__ çocukluğumun da tatlısı olan kalburabastı kaç kez yaptım yedim bilemiyorum bile o kadar çok ki
Merve2016 Normalde direk şerbet bile icebilecej kadar tatlı seven bir insandım ama bu hamilelikte tiksinme değil ama hiç canım istemiyor ne çikolata ne şerbetli tatlılar ne sütlü tatlılar canım baştan belli hep tuzlu istiyor cips istiyor çok fazla