YigitPoyrazMomm Pamuk hahahaha bende ilk duydum zaman one ya dedim ama tadını alınca bambaşka kim adını koydu bilmiyorum ama çok aramışlar herhalde tatlı ismini😂😂
Anneadayiii__ Gamzecanpolat bende şu aralar puding yiyorum hafif olduğu için şerbetlileri yiyemiyorum
ipekkus Anneadayiii__ hamilelikte ah ah 2 aydır tatli ile aram yok normalde tatlıyı severim 1 adet keki bile zor yiyorum varsa yoksa ekşi 😏🤔🤣 hepinize afiyet olsun hamilecanlar tatlılar
Edanur_Dilek Anneadayiii__ hiç yiyemedim desem zaten normalde de çok tatlıcı değilim yersem bı çatal falan ama çikolata yerim . Hamilelikte hep tuzlu şeyler börek, turşu vs seyler yedim 🩷
momness Anneadayiii__ tatlılardan uzak durdum çünkü midem almadı bana hamilelikte tatlı şeyler yaramadı.. malesef. Doğurunca yicem