Karanfill Anneadayiii__ her türlü tatlıyı seviyorum valla yeter ki tatlı olsun tek toz şekeri bile yerim 😁
Pamuk Anneadayiii__ Şerbetli tatlıları sevmem pek. Sütlü ve hafif tatlılar tercihim. Birde biskuvili pasta yaparken bir kat çikolatalı bir kat muzlu yada çilekli puding koyuyorum çok seviyorken.😋😋
YigitPoyrazMomm Pamuk hahahaha bende ilk duydum zaman one ya dedim ama tadını alınca bambaşka kim adını koydu bilmiyorum ama çok aramışlar herhalde tatlı ismini😂😂