Ben ilk defa 15. haftada karıncalanma gibi hissetmistim ama doktoruma söyledigimde henüz cok kücük hissetmen mümkün degil demisti. Simdi 18. haftadayım dün aksam aynı kıpırtılarla birlikte ilk defa tekme gibi bir sey hissettim. Cok güzel bir duygu. Allah yasamak isteyen herkese nasip etsin insallah.