Derinnmom Glcn_53 nasıl emin oldun peki canım? Bende de 16-17den beri pıt pıt gibi hareket hissediyorum sanki etimin altında birşey ufak tarzda hareket ediyor, özellikle sağ tarafımda
Berosunannesiii İlk gebeliğimde kizimi 16-17 hafta civarı hissetmiştim. Şimdi 19+4 erkek hamileyim hala hissetmedim endişeliyim.
Berosunannesiii Duygu_nur52 erkek mi kız mı bebeğiniz? Bende kızımı çok erken hissetmiştim şimdi erkek olanı 20 hafta olacağız tık yok