naneliseker_ oyle vallahi ya. 2 is yapiyorum 1 2 saat mesela ayakta oluyorum sürekli. Bitince Hemen uzanip laf atiyorum dürtüyorum falan ozluyorum ya🥹 Saatlerce bebegimle ilgilenmemisim gibi sanki. öyle hissediyorum. Hele bir de sık sık sürekli konuştuğunda daha da bir bağlanıyorsun daha da bir iletişim oluyor aranda onu fark ettim biliyor musun. 16.haftadan beri konuşuyorum sürekli sesime alışsın diye. Sanki hissediyor da… gecen gun usg de doktor konuşurken haraket etmiyor ben konuşunca hobbidi hobbidi başlıyor sanki oynamaya. Evet daha erken tanımaz belki sesimi ama doktor sanki hissediyor baksana sen konuşunca hareketlendi dedi. Doğunca çok yardımcı olacak sesinle sakinlesecek tanıyacak seni bol bol konuş dedi. Zaten doktor demeden başlamıştım ben çalışmalara ehehe sende bol.bol konus kuzum. Rabbim saglikla kucağımıza almayi da nasip etsin ☺️