Sultannbstrk süreç benim icin aşırı zordu çünkü wc harici kalkmak yasakti. Hastanede yattım 1 hafta o ara rahim ağzı kendiliğinden düzelince doktorum taburcu etti sürekli yatmak şartıyla. O ara kaynım vefat etti maalesef bende o süreçte kendimi çok yordum tam 2 hafta sonra da evde gece sancim başladı çok korktum hemen acilden giriş yaptık doktor elle muayene etti 3-4 cm açılma var acil sezeryan dedi apar topar sezeryana alındım. Çok korkmuştum çünkü tam 28+3 haftaliklardi tam da sınırdaydılar. Şükür doğdular birinin sesini kedi miyavlamasi gibi duydum öteki bebeğimi duyamadim çünkü ciğerleri bağırmaya bile yetmiyordu :( (bu arada hastanede yatarken 4 doz ciğer geliştirici iğne vuruldum) biri 1033 gr diğeri 1280 gr doğdu ve hemen yoğun bakıma kuvoze aldılar makineye bağladılar ertesi gün görmeye götürdüler beni o kadar kucuklerdi ki hep yaşamayacak gibi baktım. 2 buçuk ay kuvozde kaldılar sonra taburcu ve evimize geldik :))) şu an 15 aylık turp gibiler 🥰🥰🥰