Glsng_ Cerenbelisx aslında hiç sabit Bi yere gitmiyorum Cihangir ay vardı ona gidiyordum sonra prime hastanesinde Bi doktora gittim şuanda da Gebze fatih devlete testler için gidiyorum yarın da gebelik sekerime bakılcak
Bmbe21 Hilalcikkk ilk gebeligimde de şu an ikincide de atakent cihana Ayfer hanıma gidiyordum ama malum artan muayene ücretleri sebebiyle şehir hastanesinden doktor bakıyorum
Dogan-ca29 Bmbe21 şaka gibi 😅😅😅 bende Ayfer hanım a gidiyorum ücretler gerçekten çok arttı ama az kaldığı için değiştiremiyorum. Birde burada yeni olduğumuz için güvendiğim doktordan kopmak da istemiyorum 🙄
hunilimom Bmbe21 Ömer beyi öneririm şehir Hastanesi’nde benim doktorum su şehir hastanesine gitti 9 ay gittim çok tatlı bir doktordur daha hiç kötü şey duymadim hakkında