Bmbe21 Gkc4523 ayyy eski semtim 💕 evimiz hala orda ama uzuntarlaya taşındık ara da gidiyoruz kayinvalidem de orda oturuyor. Eski petrol caddesi:)))
Bmbe21 Gecemboncugumm Ay az önce bir bayanın kediyle ilgili postuna yorum yapmışsınız bende onları okuyordum ve bir veteriner evimde de 2 kedi annesi olarak o kadar haklı buldum ki siziii ancak bir izmitli bu kadar açık ve net yazabilirdi 😁🥰
Bmbe21 Gecemboncugumm Ay az önce bir bayanın kediyle ilgili postuna yorum yapmışsınız bende onları okuyordum ve bir veteriner evimde de 2 kedi annesi olarak o kadar haklı buldum ki siziii ancak bir izmitli bu kadar açık ve net yazabilirdi 😁🥰
Bllackrosie Bmbe21 yok maalesef öğrenemedik hala. Perşembe kontrolüm var o zaman öğrenmeyi umuyoruz🥰🫶🏼
cutecik nb- bertan beyde çok iyi ama öner beyin yaklaşımı bana çok daha iyi geldi bende öner beye gidiyorum kesinlikle tavsiye ederim :)