melteW Merhaba hanımlar benim de kızım olucak inşallah 20 haftalık olduk gerçekten bir gün diğer günü tutmuyor ağırlaştım çok çabuk yoruluyorum birde 5 yaşında oğlum var 2. Gebeliğim 🌺
Can_Cansu caglayaman Biter inşallah bazı kişilerde 9 ay devam ediyormuş insallah bizim bulantılarımız geçer zor valla herseyi etkiliyor
Miraykader Nur_50 merhaba benimki daha bilmiyorum bebişim biraz utangaç göstermiyor kendini cinsiyetini bilmiyorum
Nur_50 Miraykader yaa 😃😃inşallah gösterir ben doktora girmeden 1 saat önce çikolata yedim öyle çok baktık bacak arasına sende dene
SeymaSimsek Nur_50 merhaba bebeğimiz erkek 🩵 20. Hafta içindeyiz. İstanbuldayız bel ağrısı haricinde bir sıkıntımız yok çok şükür 🤲🏻
Can_Cansu Nur_50 kahve içince de hareketleniyor ben en son kahve içip gittim hareketliydi cinsiyeti göstermedi tatlı yiyip tekrar gidince gösterdi :)
Bebekbeklrkn Yalnız olmadığımızı bilmek güzel Şubat annesi bende varım Allah nasip ederse 🥹😍19+2 bizde oğlumu bekliyorum
melikemre20 Nur_50 caglayaman Yok Çankırı perşembe günü ankaraya perinatolojiye gideceğim oraya yönlendirdi bebeğin arkasında gibi duruyor hareketlerine engel değil dedi bakalım hakkımızda hayirlisi
Can_Cansu melikemre20 hangi hastaneye gideceksin inşallah bir sorun yoktur bazen yanlış yönlendirebiliyorlar sıkma canını