Can_Cansu Nur_50 kahve içince de hareketleniyor ben en son kahve içip gittim hareketliydi cinsiyeti göstermedi tatlı yiyip tekrar gidince gösterdi :)
Bebekbeklrkn Nur_50 Hareket hissettinmi cnm ben çok nadir pıt pıt bişey atıp orda toplanıyor onu hissediyorum sertleşiyor arada ama daha net tekme falan hissetmedim elimi karnıma koyunca anlıyorum 🌸
Nur_50 Bebekbeklrkn çok normal böyle kıpırtı gibi pıt pıt oluyor seyirme gibi aynen bazen bir yere toplanıyor 😃ben 16 haftalıkken net hissettim. Tekme bekleme gram bebekten 🤣🤣kız daha minnacık
Can_Cansu Nur_50 denemeni öneririm her şekilde gördüm ben detaylı :) yan döndü yüz üstü sırt üstü kahve icince baya hareketlendi ama günde 1 bardak öneriliyor bilgin olsun
Can_Cansu melikemre20 hangi hastaneye gideceksin inşallah bir sorun yoktur bazen yanlış yönlendirebiliyorlar sıkma canını
MasalAlparslanMom Nur_50 erkek bebek bekliyorum nasipse. Tuzlu yeme aşkım hiç bitmeyecek gibi, bulantılar da devam hâlâ. 16.haftalik olduk
Bebekbeklrkn Can_Cansu Hissedersin kuzum bende heyecanla net bebek bu diyebileceğim hareketleri bekliyorum sağlıkla sıhhatle inşallah hissederiz 😍 içimiz rahatlar hem
Mucizemibekliyorum_ Can_Cansu ben 18+2 yim ve baya hissediyorım.ilk 16+1 de hissetmiştim o zaman daha güçsüzdü daha hafif pıt pıt şeklindeydi ama şimdi maşallahı var 🥰🧿
MasalAlparslanMom Nur_50 benim kıza hamileyken öyleydi 2 kere falan kustugumu hatırlıyorum.ama bu perişan etti beni
Nur_50 MasalAlparslanMom her hamilelik bambaşka oluyor demekki 😃allah yardımcın olsun inşallah biran önce düzelir