Can_Cansu Nur_50 Mide bulantısı dışında iyi gidiyor :) cinsiyeti kız 19. Haftadayım Ankaralıyım sen :)
melikemre20 Nur_50 16. Haftadayim bende çok iyi gidiyordu aslında ama dün kontrolde bant gözüküyor dedi doktor moralim çok bozuk cinsiyeti de belli değil bacakları kapalı dedi
Miraykader Nur_50 merhaba benimki daha bilmiyorum bebişim biraz utangaç göstermiyor kendini cinsiyetini bilmiyorum
SeymaSimsek Nur_50 merhaba bebeğimiz erkek 🩵 20. Hafta içindeyiz. İstanbuldayız bel ağrısı haricinde bir sıkıntımız yok çok şükür 🤲🏻
caglayaman Artık yavaş yavaş hateketlerim zorlaşıyo ya bulantı bendede geçmedi anlam veremiyorum bide bel ağrılarım başladı bende istanbul:)
Bebekbeklrkn Nur_50 Hareket hissettinmi cnm ben çok nadir pıt pıt bişey atıp orda toplanıyor onu hissediyorum sertleşiyor arada ama daha net tekme falan hissetmedim elimi karnıma koyunca anlıyorum 🌸
Nur_50 melikemre20 hayırdır inşallah neden başka bir doktorada git istersen iyi düşün iyi olsun bozma moralini
melikemre20 Nur_50 caglayaman Yok Çankırı perşembe günü ankaraya perinatolojiye gideceğim oraya yönlendirdi bebeğin arkasında gibi duruyor hareketlerine engel değil dedi bakalım hakkımızda hayirlisi
Can_Cansu caglayaman Biter inşallah bazı kişilerde 9 ay devam ediyormuş insallah bizim bulantılarımız geçer zor valla herseyi etkiliyor