Hoyymhmm göbekten vuruyorum kolu hiç bir şekilde söylemiyorlar bacaktan vurmak daha zor zaten göbekten vurulması gerekiyor doğru olan o ama hassasiyet durumlariniza göre doktorlar insiyatif sağlayıp koldan yada bacaktan yapabilirsiniz diyorlar ama en doğru şekli ve kas yoğunluğunun sebebiyle göbek..ilerleyen zamanlarda biraz bacaktan denersiniz ama bnm için göbek