Hoyymhmm
Benim doktorum 6 aya kadar göbekten yapmamı 6 aydan sonra karın büyüyüp gerileceği için koldan ya da bacaktan yapmamı söylemişti bende karnım iyice gerilene kadar karnımdan yaptım sonra kola döndüm bacaktan hiç denemedim kol ge göbek daha rahat bence.Sizde sorun ya da ilerleyen zamanlarda doktorunuz söyler.