Kubra55565 Merhaba arkadaşlar gebeliğinde oksapar iğne kullanan var mı ? Bu iğneler doğumda herhangi bi sıkıntı sorun çıkartır mı ?😵💫
Hiram_ Kubra55565 merhaba, ben de kullanıyorum ilk öğrendığim gunden beri çok şükür 10. Haftaya gırdım, orta derece pıhtılaşmam var. 9 ay kullandırdığım oluyor dedi doktorum, aksatmadan mutlaka kullanmak gerekiyor
B_eyaz Kubra55565 bende kullanıyorum 18 haftalığım ilk günden beri kullanıyorum doğuma kadar da kullanıcam ama sorun olur mu bi fikrim yok
Kubra55565 Yazmelegi_ çok korkuyorum acaba herhangi bi sıkıntı sorun cıkar mı diye.Siz ne zaman kullanmayı bıraktınız ? Doğuma kaç gün kala yani ?
Glsnomr Merhaba Ben kullanıyorum şuan 29 haftalık gebeyim pıhtılaşma problemim yok genetik testlerinde de çıkmadi ama iki defa düşük yaşadığım için tedbir amaçlı doktor kullanmamı önerdi kullanıyorum doğuma kadar hatta doğumdan sonra en az iki at daha kullanmami istedi her hangi bir şekilde doğumu etkiler mi yada doğumda fazla kan kaybına sebeb olur mu diye sordum doktoruma öyle bir şey söz konusu değil dendi
Kubra55565 Glsnomr Benim bir gebeliğim oluşmuştu kalbi durdu kürtaj oldum.Pıhtılaşma durumu varmış bende o yüzden bende kullanıyorum.İnşAllah sizinde dediğiniz gibi bir sorun cıkarmaz bu iğnelerve bendeki pıhtılaşma olayı.
Hoyymhmm Glsnomr acaba nerden vuruluyorsunuz ben göbekten vuruluyorum sorun olmaz dglmi doktor kol yada göbekten vur demedı sorcam yinede ama göbekten vuruluyorum
Glsnomr Kubra55565 Allah’ın izniyle bı sıkıntı olmaz siz kullanmaya devam edin rabbim kucağımiza almayı nasip etsin
Hiram_ Kubra55565 canım ben kızımı sezeryanla doğurdum ozaman boyle bır sıkıntım yoktı, bu da sezeryan olacak ınşsallah ama doğumdan bir gun onceye kadar kullananlar var doktorlar o rıskı goze almaz merak etme. Nezamana kadar kullanacagıma perıntolog karar verecekmış
Kubra55565 B_eyaz inşAllah herhangi bir sıkıntı sorun yaşamadan sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi🤲🏻
321hercai Kubra55565 merhabalar pıhtılaşma probleminden dolayı kullanıyorum 2 normal doğum yaptım vi sıkıntı olmadı şükür şimdi 3. bebeğim 17 haftalık devam ediyorum. Hiç kafanıza takmayın bişey olmaz inşallah
Mekklc Kubra55565 19 haftalık olduk gebeliğimi öğrendiğim günden beri kullanıyorum doktorum doğumdan 24 saat önce kullanımı bırakıcaz dedi sonrası için bir şey demedi tabiki ama bebeğimizin iyiliği için kullanıyoruz 🥰