Eş seçimi çok önemli bence ailesini sevsin saysın ama kendi kurduğu aileye de kimseyi karıştırmamalı . Eşimin tarafından ismini ne koyacaksınıx diye sorduklarında her zaman annesi ne istiyorsa onu koycaz der hiçbir zaman fikir verilmesine müsade etmez ki biz ortak karar verdik isme . Umarım eşin inada bindirip seni üzecek bir şey yapmaz çünkü bir anne için çok çok önemli bir şey bu