dymom sen niye canını sıkıyorsun ki canım bebeğine yazık
tamam koy yanına da senin istediğin ismi koy onunla seslen
ben öyle yaptım ama bizde tam tersi oldu
benim de babam kardeşim var düşüncesiyle koydum eşim babasının ismini koymak istemedi ben istedim koydum keşke koymasaydım diyorum bazen de ama oğlum da zaten onun ismini diyince bakmıyor benim koyduğum isimle seslenince bakıyor
koydum da noldu sanki gelinim adımı koydu diye bi bilezik bile takmadı bilezigi de geç teşekkür bile etmedi
4 torundan ilk erkek evlat benim oğlumdu ismini koyalım bekler dedik
ama şimdi ailede de kimse kayınbabamın adını demiyo benim dediğim ismi diyorlar oğlumun da kulagı alıştı öyle bakıyor ❤️herşey olacağına varır boşver sıkma canını geri kafalılık işte kayın baba da ilk zamanlar kucağıma almam sevmem adımı koymazsanız dedi sonra adını koyup ek isim de koyunca bağırdı çağırdı istemiyorum koymayın benim adımı diye yırttı kendini