Kızlar selam, sinirden artık buraya yazıp içimi dökmek istiyorum. Baştan beri erkek olursa kayınpeder ismi konsun diye başımın etini hem eşim hem ailesi yedi. Kavga dövüş vazgeçtik en son eşimin istediği isim oldu yine sırf babasını koymasın diye. Geçenlerde yine konusunu açtı koyacağım diye. Baya rest çektim çünkü kayınpederim hiç arkamda durmaz. İlk kavgamızda bile beni kötüledi sen geldin başımıza neler geldi vs. Şaka gibi günler yaşadım anlatsam inanmazsınız. Size böyle şeyler diyen birinin adını oğlunuza koyar mısınız? . Bugün de kaynanam gelmiş çocuğumu karnımda kocasının adıyla seviyor. Yemin ederim cinnet geçirdim. Allah rızası için biraz sinirim geçmesi için ne yapabilirim. Koymayacağımı 1000 kez dile getirdim.