Ebruh Kubrademirli kaçıncı haftadaydın ki canım bende gittim sıfır sancı 😂 ama ben sancılanıyorm geceleri ahah
Kubrademirli Ebruh yarın 40 oluyorum benimki bekletmiyor 40tan sonra canım nstde çıkıyor ama sancı ve düzensiz doktor dedi doğum ağrın yok bunlar ağrı değil bakalım nasıl olacak ya 🥹
Ebruh Kubrademirli benim sancım çıkmamış hiç enteresan ben sancılanıyorum yani tamam yalancı sancı olabilir ama. Benim de hafta sonu 40 oluyorum
Kubrademirli Ebruh ayyy valla çok değişik şeyler bazı kişilerde nst de çıkıyor sancı hissetmiyor bazılarında da sancı çıkmıyor ama hissediyor zor gerçelten Allah yardımcımız olsun 🥹
Canseel13 Kubrademirli ben resmen 39+2 bugün 4 tane 105 lik çıktı tık yok hissetmiyorum 1 haftadır 2cm açılma bekliyorum kafayı yiyicem
Kubrademirli Esmagrr devlet takipli misiniz beni daha bekletmiyor doktorum riskli olabilir dedi mecbur kabul ettim
Kubrademirli Ebruh inşallah canım yarın son benim ya suni ile ya sezeryan artık hamileliğimin son günüydü sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 🤍
Kubrademirli Canseel13 aaa olsun güzel birşey bu 40a kadar ilerler inşallah açılman ilerlemezse de suni ile desteklerler daha kolay gelir benim hiç açılmam yok en fazla 40 çıkıyor nst sancım da yok gibi bakalım nasıl olacak süreç
Canseel13 Eebruylmz Kubrademirli ananas çok tüketiyorum şu sıra açılma bence ona bağlı birde asaçayına başladım 2 gündür bir kupa içiyorum aklında olsun şeker
Kubrademirli Esmagrr evet şuan alıyorum 3 cm açılma var fitil verildi aşağıdan ve serumla sancı veriliyor