Kubrademirli Ebruh benim de ağrılarım geçti dinlenince ama belimde hala var doğuma gidelim derken hamladım heralde 😂😂 kim önce doğurursa haber verelim burdan 😅
Kubrademirli Ebruh aynı canım kasılmalar ağrılar var ama süre tutacak kadar düzenli değil 39+4 ün bugün hiç oturmadım sürekli hareket halindeydim şuan sağ kasığımda çok baskı hissediyorum onun dışında yok sen nasılsın
Ebruh Kubrademirli aynen bende öyle yapıyorm sonra sancılanıyorum sonrw geçiyor ahududuya da başladm ama hiç 😂 sanki su içiyorm
Alyel Hatice_123456 hazirliklarim bitti önümüzdeki hafta doğum var ama gün net değil heyecanla bekliyoruz tabi. Yorgunluk uyuyamama darlanma var. Çok komik dün bebek arabami kurdum gidip evde onla geziyorum😂
Ebruh Kubrademirli bende gitcem yarın bakalım sancım gelince haydw diyorm sonra beni duyuyor gibi geçiyor
Carpediem_7 39+0 dan selamlar beklemedeyiz bizde. Arada yokluyor miniğim sabırsızlanıyoruz kavuşmak için. Ne yapmalıyım acaba doğum için
Kubrademirli Ebruh gittim canım değişiklik yok sıfır açılma hala, yatış verdi de ben bugün yatmadım gece vardiyasına dönecek diye sabahtan yatış yapıcam suni ile inşallah işe yarar 🥹
Ebruh Kubrademirli kaçıncı haftadaydın ki canım bende gittim sıfır sancı 😂 ama ben sancılanıyorm geceleri ahah