Esmagrr alamadım maalesef canım benim normal oldu ama bebeğim hala başı kanalda değildi yan kaşıktaymış doktor çevirdi falan derken normalden de zor oldu epidural yaparsam geri gider sezeryanla aynı mantık dedi yani bi ara sezeryana alın beni diyordum 1 2 saat daha bekleyelim dedi doktor duruma göre bakarız bekledik ve açılma bi anda oldu çok şükür