Doktorum dediğine göre 2 Ekim’de doğum olacak dedi uygulamaya göre 11ekim adet sancısı gibi sırtım ağriyor oda iki günde bir beyaz akıntım fazla şekilde geliyor ama karnım taş gibi oluyor sürekli tuvalate gitmekten yoruldum bazen sancıda oluyor ama fazla sürmüyor hadi hayırlısı bakalım eşimde iştedir oda bir hafta kala gelecem dedi pazratesiye randevu alacam bakalım ne diyecek