Kubrademirli adetim net olmadıgı ıcın yanlıs hesaplama olabılıyor ultrsno gore bakılıyor bebegın gelısımıne gore adet olmadan hamıle kaldıgım ıcın bırazcık karısık bır durum polıkıstık over var malesef yumurtalama bıraz degısık oluyor bızde😂 saglıkla gelsınler ınsallah sezeryan yada normal saglıkla dogsunda ama son gunler bıraz zor oluyormus kızlar bende ılk defa yasıyorum acıkcası 2. Hamılelıgım ama 1. Oglum erken geldı o sebepten bu haftalarda tecrubesızım