melike81_ bak cnm bnm kadın dogumcum ztn ultorosonda baktı ense kalınlıgına burun kemigine vs hersey mevcut ve normaldi. Sonra kan ver dediler verdim neden demedim kan tahlılı icin sandım meğersem ıkılı tarama testi icinmiş. Neyse onsa tamam dedim olur yaptıralım dedim. Aaaa sonuc riskli cıkınca ben agla agla kosarak gittim doktora. Korkulcak bisi yok kı bunda bu degerlerin yanılma payı var dedi cogunlukla riskli cıkıyor dedi. Cok kafana takacaksan fetal dna yaptırabilirsin dedi. Ben cok aglamıstımda. Allahıma hamd olsun fetal dna terrtemiz geldi.. cok sükür. 20. Haftada detaylı ultrosona girdim çok şükür o doktorda kötü bisi demedi hersey normaldi. 😌🤲🏻🙏🏻 maddi durumunuz varsa fetal dna testi de yaptırabilirsin ben eurofinish die bir firmaya yaptırdım.. fransaya yolladılar kanı.