Parlakk Benim 2 li normaldi ama 3 lü tarama testimde risk çıktı ve doktorum Perinatoloji uzmanına yönlendirdi erken detaylı ultrasona girdim herşeyine baktı gayet normal dedi Nipt Testi yaptırmamı önerdi doktor Kan verdik 15 gün sonra gelecek sonucu bakalım hayırlısı bekliyorum. Bence 3 lü tarama testide yaptır eğer onda da risk çıkarsa bir Perinatoloji uzmanına gözükebilirsin 🙏🏻