Parlakk beninlm bebeğimde arsa delik falan var bende ne amniyosentez ne de fetal yaptırmadım benimde önümde üç ay var Allah’a sığınıyorum rahimlerdekinide kalplerdekinide yalnız Allah bilir sabırla beklemekten başka çaremiz yok zaten sağlıklı denilip hasta doğan hasta denilip sağlıklı doğan da çok bebek var herşey Allah’tan yapcaka hiç bir şey yok dua etmekten başka..