Zeynepkanat
Merveeenurrr aslında bu deri hassaslığından değil bazı kişilerde o sebepten de olabilir tabi, ben yıllardır ağda yaptırırım geçenlerde benim de başıma geldi 3-4 kere agdaya gittiğim kuafördü kadın bir taraftan telefonla konuşmaya çalışırken ağda yapmaya çalışıyordu ağda bezini öyle bir sert çekti ki dedim tamamen koparttı herhalde öyle bir yandı ki bir tuhaflık var baya acıdı dedim bir şey yok tahriş olmuştur deri soyulmuştur dedi baktım kanıyor neyse dedim. Eve gittim hala kaniyor aynadan bir baktım çizgi şeklinde yırtık 🥲🤦🏻♀️ o gün bugündür ağda fobim oldu yaptirmiyorum ağda lazere gideceğim 🥺🙄