cennetomrum bir kere benim de başıma geldi biliyor musun ama dikislik bir durum olmadı çok şükür küçük bir yırtık oldu sürekli yanıyordu hafif kanadı bende eve gelince farkettim bu kadar kanamazdi normalde dedim tahriş oldu o yüzden derisi kalktı biraz demişti 😑 geçti 3-4 gün sonra. Agda fobim oldu bu yüzden 🥲