merdumgiriz9 herkesin aynı olacak diye birşey yok ki bende de bulantı çok çok azdı bir hafta sürdü sürmedi geçti ve çalışmıyor olsam ben de çok rahat geçiririm bence çok şanslıyız çok şükür ağır geçirmiyoruz 🙏🏻😍 cinsiyete gelince sırt ustu yatıp hareket eden tırmanan ama cinsiyetini göstermeyen bir bebeğim var artık detaylıyı bekliyorum orda da öğrenemezsek herşeyi unisex alıcaz doğumda süpriz olur artık 😅😅