tugba_kck_1987 14+1’im, sağlık ocağı ilacı verdi ama 16. haftada başlanacak dendi bana, bi de d vitamini verdiler, onu da kullanıyor musunuz? Kullanımı falan nasıl, ağza mı damlatıyoruz 🙄
Bir de decavit bulantı yaptı mı sizde hiç? Hangi saatlerde alıyorsunuz?