sevil87 Zuzum bol yemeli,hamile olduğuma alışamama hızlı kalkma,hızlı hareket sonra oram ağrıdı buram ağrıdı diyorum :)
Zuzum Gulsen1989 oda kötü cinsiyet bellimi merak ediyorum bende sabahları aç Karun’ına çok oluyor bulantı
Damlaamine Benimde bulantım sabahları fazla. sırt ve bel ağrım çok oluyor. Iki gündür de aralıklı karın ağrım oluyor varmi böyle olan 😔
Anneadayiii Zuzum 15+4 üz ama bevek gelişimi 17 bir de çok yiyorum ama şöyle ekmek fazla tüketmiyorum meyve kuruyemiş süt ve bebeğe de bana da faydalı yiyecekler ve kendime de kilo aldım birazcık 🙈💙