Rabiakndk 36+5 teyim herşey hazır 2 ekime gün aldık fakat erken gelirse kısmet ilk oğlum 36+1 de gelmişti. Arada karnımın sağ tarafında şiddetli ağrı hissediyorum ama ilk dogumumda sezaryan olduğu için ve hiç sancı yasamadigim için ne olduğunu anlayamıyorum yuruyemeyecek derecede ağrı oluyor bilgisi olan varsa yardımcı olursa iz sevinirim. Tekrar randevum yok 2 hafta sonra direk doğum tarihinde gidicem doktorda soramiyorum