Rabiakndk Merhaba arkadaşlar çok az kaldı neler hissediyorsunuz hazırlıklar tamamlandımi ben geçen hafta hallettim hastane çantamda hazır artık kızıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum şu aralar çok heyecanlı ve stresliyim biraz dertleşelim 😇
mrvsrcn Rabiakndk 35+3 üm bende hastane çantamı hazırladım kapattım sancılandım 😂😂 bebek kanala yerleşmiş 1 cm açılmam var beklemedeyim 😂
Ervaduru Rabiakndk bende 35 e 2 gün var yeni bitti çantam hazırladım tansiyon sıkıntım var her an olwbilir doğum diye beklemedeyim.
BetulGGD Rabiakndk ben de 36 yım. Her şeyimiz hazır artık beklemedeyiz. Çok sık kasılmalarım oluyor ama düzensiz. Çok beklemeyecek gibi doktorumuz da aynı fikirde ama bakalım.
Ebus2045 Rabiakndk 36+5 teyim herşey hazır 2 ekime gün aldık fakat erken gelirse kısmet ilk oğlum 36+1 de gelmişti. Arada karnımın sağ tarafında şiddetli ağrı hissediyorum ama ilk dogumumda sezaryan olduğu için ve hiç sancı yasamadigim için ne olduğunu anlayamıyorum yuruyemeyecek derecede ağrı oluyor bilgisi olan varsa yardımcı olursa iz sevinirim. Tekrar randevum yok 2 hafta sonra direk doğum tarihinde gidicem doktorda soramiyorum
Rabiakndk mrvsrcn 😄hastane çantasını geç mi hazirlasaydik ki içime kurt düştü şimdi bak aman zamanında gelsinler yaa
-Mercimek-4 mrvsrcn Bende 35+ 4 deyim bugün kontrol vardı 2 cm açılma bebek çok aşağıda ded siz ne zamandır öylesiniz ben panik yaptım erken diye:/
Asel-2023 mrvsrcn kanala yerleştiğini anladınız mı benim ki dönmüş ama kanala girdiğini nasıl anlarim 🥴
Papatya_kokuyo5 mrvsrcn ah çok bekletmeyecek seninki bakalım bizimki ne zaman yerleşecek altan muayene nasıldı
Merve105 Ervaduru benim de tansiyon sıkıntım olmaya başladı 35-37.haftalar arasında doktor 38dolunca suni sancı ile doğumu başlatabiliriz dedi sizin doktorunuz doğum konusunda ne diyor sezeryan ya da suni sancı gibi şeyler söyledi mi
mrvsrcn Rabiakndk valla annem beni tembihledi çantanı hazırla bana çektiysen çok durmaz bebeğin doğurursun bi kaç haftaya dedi haklıymış 😂
Rabiakndk BetulGGD benimde yarın 36olacak inşallah bende hiç olmadı kasilma şuan sizin normalmi görünüyor doğum yoksa sezeryan mi
BetulGGD Rabiakndk ben kendi isteğimle sezaryen olacağım fakat günü beklemeden gelmek isterse diye korkuyorum doktorum sıkı sıkı tembihledi eğer doğum belirtilerinden birini yaşarsan bile hemen gel dedi. Kasılmalarım düzensiz ama çok sık oluyor artık ne kadar dayanır bilmiyorum magnezyum da içiyorum düzenli olarak yine de etki etmiyor😔
mrvsrcn -Mercimek-4 bir haftadır bu sekildeyim bebeğimin kilosu iyi ama yine de dursun istiyorum biraz daha hayırlı zamanda gelsinler ☺️
Eylulum25 -Mercimek-4 alttan muayenemi etti acaba açılmayı görmek için bende 35+3 teyim 2 hafta sonra ev taşıyacağım mecburen nasıl olacak falan çok stresliyim dua edin kızlar bana
Kshrki Bende 34+4 çanta hazır sayılır yerleştircem sadece her şey yıkandı hazır bebiş ne zaman gelir çok merak ediyorum ilk gebelik cuma dr kontrolu var bakalım aşırı çişim geliyor 15 dk da bir ve gece en az 5 kez çişe kalkıyorum değişik
Rabiakndk Kshrki o benimde var gece suyu az için diyorlar ben çok susuyorum az içsem bile gece en az 3kere lavaboya kalkıyorum her kalktığımda da susamış oluyorum bu döngü sabaha kadar bitmiyor sanki içim yaniyor geceleri😄
Rabiakndk -Mercimek-4 canıniz aciyormu Altan muayenede çatı muayenesi daha yapmadı beni merak ediyorum ne zaman yapacak
Hatice4463 Herkese selam Bende 34+5 buqün kontrolüm vardı doktor bebeqin kafası aşağıda çok fazla ayakta durma daha qelemesin erken dedi sizde böyle olan varmı ?
mrvsrcn Asel-2023 kafasını hissediyorum resmen baskısını ve inanılmaz cişim geliyor normalde de çok çıkardım ama kanala girdiğinden beri çoğaldı
-Mercimek-4 Rabiakndk Bana hiç çatı muayenesi yapılmadı bu yaptıkları omu bilmiyorum çok acımıyor az acıyor korkma bu yaptığı şey basit parmakla açık var mı diye bakıyor
gakkoyengee Ya benimde sancım çıktı cuma günü ilk kez nstyw girdim orda çıktı pazartesi girdim gene çıktı ama rahim ağzı açıklığım iyi şükür birde alttan muayene olmadım açıklığa bakılmadı inşallah durur zamanında gelir minnoş 35+3 oldum