-Mercimek-4 Eylulum25 Evet önce aletle baktı sonra parmakla bakıp 2 cm dedi hareket etme dedi eve gönderdi yarın sabah tekrar gideceğim ev taşı ama sen bişey yapma kardeşim Allah yardımcımız olsun
Hhbnhbnjvv 36+1 bebegim donmus cok sukur😁 Dun girdim ultrasona gülümsemesini gordum guluyordu oglum yaa yerim gozumun onunden gitmiyor minnos gulusu çok mutluydu😁😁😁😁🧿🧿 Agrı sızı olmadan Rahat şekilde gelsede anneside mutlu olsa😂
Havva-Saribas Bizde 35+3 olduk hastane cantasını daha hazırlamadık her şey hazır çanta hazırlama kaldı
Zeynep_Sedat Rabiakndk bende bugün 36 oldum.. Karnım taş gibi bebek kendini çok fazla kasıp bırakıyor neler oluyor anlamıyorum.. Haftaya gideceğim doktora. Çantamı hazırladım çok bekletmez umarım 2 numaram. 🙂💙
Merve105 Ervaduru benim de tansiyon sıkıntım olmaya başladı 35-37.haftalar arasında doktor 38dolunca suni sancı ile doğumu başlatabiliriz dedi sizin doktorunuz doğum konusunda ne diyor sezeryan ya da suni sancı gibi şeyler söyledi mi
Yagmurr1 mrvsrcn kızzz naptın da açılman olduuu o 35 te millet 40 da yapamıyor 😂😂 bende 34e giricem şöyle en geç 38 de falan doğsun istiyorum 40 a kadar beklemeye takatim kalmadı 😂😂😂 35 de falan şu açma germe egzersizlere falan başlayacağım
Tazehamis44 Biz 35+1 oldum bugün bebek aşırı derece hareket edıyor topluyor kendini karnım yamuk oluyor sizde de öyle oluyor mu