Serendipity16 o kadar yoğun olmasına rağmen hiç bir hastasını madur etmez randevusuz bile aradan alır bakar başka doktora bırakmaz kaç kere şahit oldum ve kendi de söyledi ve diğer dontorlardan kesinlikle garklı işini aşkla yapar, pozitif enerjisi, güler yüzü ve ilgisi ve ulaşılır olması bu doktoru seçme nedenlerimden biriydi ve takip süreci ve doğum sürecinden çok memnun kaldım vr çevremde herkese de öneririm. Hem genital estetik yapan doktor o yüzden dikiş ve ameliyatları da diğerlerinde daha iyidir diye düşünüyorum ki, bana da kesi atmadan doğurttu ve yırtılan yeri de estetik dikti şu an belli bile değil nereyi diktiği