Strawberymum valla ben ilk Saadet hocanın hastasıydım normal doğum için uygundu her şey aksi bir şey olmadı ben sabahtan yatışım yapıldı doğum saati 6 olunca diğer doktora kaldım Saadet hocanın çok yakın arkadaşı gözüm kapalı emanet edebilirim dedim doğumdayken bile yanımızdaydı bir ara hatırlıyorum bende sorun etmedim açıkçası gayet güzeldi 9 cm açıklıkla doğumhaneye götürdüler zaten uzun sürmedi doğum ikinci gebeliğim tekrar doğum nasipse aynı hastanede olacak emine hocaya gidiyorum bu defa doğumu o yaptı diye gayet sevimli ilgili güleryüzle bir doktor kendini daha samimi geliyor bana Saadet hocadan açıkçası