Hanımlar merhaba ben ilk defa medipole gidicem ama yarın gitmem lazım aslında aytekin hanımı istiyordum ama maalesef haftaya salıya kadar randevuları full o yüzden emine ünlüye ya da saadet hanıma gidicem ama saadet hanım sanırım öğretim üyesi diye muayene parası daha pahalı ne kadar acaba bilen var mı ? Emine ünlü nasıl memnun kalan var mı ? Başka önerebileceğiniz doktor var mı