Liya98 bende sat 1 eylül bat 29 eylül ovülasyon testi yaptım sürekli ama ne zaman pil oldu anlamadım sürekli bi koyu bi silik çıktı ¾ gündür mide bulantısı baş dönmem var dün test yaptım tek çizgi çıktı inşallah gecikme olur diye dua ediyorum 🤲🏻 inşallah bizde hamileyiz diye post açabiliriz 🙏🏻🙏🏻